اسدی، رضا
تاثیر تکرار فعالیت و انجام فعالیت مشابه بر عملکرد شفاهی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 137-163]
ب
بالغی زاده، ساسان
تاثیر تکرار فعالیت و انجام فعالیت مشابه بر عملکرد شفاهی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 137-163]
بیرجندی، پرویز
Assessing Language Learners’ Knowledge of Speech Acts: A Test Validation Study [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-26]
پ
پیش قدم، رضا
ساخت، هنجاریابی و کاربرد پرسشنامه تعیین جایگاه معلمان در مدارس ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-26]
ت
تاج الدین، ضیاء
Scaffolding Comprehension and Recall Gaps: Effects of Paratextual Advance Organizers [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 125-148]
ج
جلیلیفر، علیرضا
مقایسه ساختن معانی ارزشیابی در مقالات استدلالی قوی و ضعیف دانشجویان کرد زبان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-84]
خ
خانی، رضا
On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Efficacy of Classroom Management, Reflective Thinking, and Transformational Leadership Style: A Structural Equation Modeling [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-82]
روحانی، علی
بررسی نمود فرهنگی در کتابهای زبان اینترچنج [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
س
ستوده نما، الهه
تأثیر تدریس واژه ها از طریق گروه واژه های مترادف، فاقد ارتباط معنایی، و دارای شمول معنایی بر بیادسپاری فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 27-56]
سلیمانی، محمد مهدی
Assessing Language Learners’ Knowledge of Speech Acts: A Test Validation Study [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-26]
سلیمانی فرد، فائزه
تأثیر تدریس واژه ها از طریق گروه واژه های مترادف، فاقد ارتباط معنایی، و دارای شمول معنایی بر بیادسپاری فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 27-56]
ص
صادقی، کریم
EFL Teachers’ Reconstruction of Student-Writers’ Intentions in Erroneous Sentences:
The Role of Context [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 27-54]
صبوری، فهیمه
ساخت، هنجاریابی و کاربرد پرسشنامه تعیین جایگاه معلمان در مدارس ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-26]
ع
علیزاده سالطه، مقصود
EFL Teachers’ Reconstruction of Student-Writers’ Intentions in Erroneous Sentences:
The Role of Context [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 27-54]
قریشی، سیده مرضیه
On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Efficacy of Classroom Management, Reflective Thinking, and Transformational Leadership Style: A Structural Equation Modeling [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-82]
قمری، محمد رضا
فراگیری زبان انگلیسی، نوع انگیزه فراگیری زبان انگلیسی، و هویت ملی:
در تعارض یا تعامل [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 85-111]
م
میرزایی، عزیزالله
Exploring Dialogism and Multivocality in L2 Classroom-Discourse Architecture in Iran [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 83-100]
مصطفایی علایی، مهناز
فراگیری زبان انگلیسی، نوع انگیزه فراگیری زبان انگلیسی، و هویت ملی:
در تعارض یا تعامل [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 85-111]
مولانا، الهام
بررسی نمود فرهنگی در کتابهای زبان اینترچنج [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]
ه
همتی، علی
مقایسه ساختن معانی ارزشیابی در مقالات استدلالی قوی و ضعیف دانشجویان کرد زبان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-84]
ی
یاغیز، اکتای
EFL Teachers’ Reconstruction of Student-Writers’ Intentions in Erroneous Sentences:
The Role of Context [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 27-54]