ا

  • اسدی، رضا تاثیر تکرار فعالیت و انجام فعالیت مشابه بر عملکرد شفاهی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 137-163]

ب

  • بالغی زاده، ساسان تاثیر تکرار فعالیت و انجام فعالیت مشابه بر عملکرد شفاهی زبان آموزان ایرانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 137-163]

  • بیرجندی، پرویز Assessing Language Learners’ Knowledge of Speech Acts: A Test Validation Study [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-26]

پ

  • پیش قدم، رضا ساخت، هنجاریابی و کاربرد پرسشنامه تعیین جایگاه معلمان در مدارس ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-26]

ت

  • تاج الدین، ضیاء Scaffolding Comprehension and Recall Gaps: Effects of Paratextual Advance Organizers [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 125-148]

ج

  • جلیلی‌فر، علیرضا مقایسه ساختن معانی ارزشیابی در مقالات استدلالی قوی و ضعیف دانشجویان کرد زبان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-84]

خ

  • خانی، رضا On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Efficacy of Classroom Management, Reflective Thinking, and Transformational Leadership Style: A Structural Equation Modeling [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-82]

ر

  • رحیمی، محمد Iranian EFL Learners’ Motivation Construction: Integrative Motivation Revisited [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-124]

  • رحیمی دومکانی، مسعود Exploring Dialogism and Multivocality in L2 Classroom-Discourse Architecture in Iran [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 83-100]

  • رشیدی، ناصر Iranian EFL Learners’ Motivation Construction: Integrative Motivation Revisited [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-124]

  • روحانی، علی بررسی نمود فرهنگی در کتاب‌های زبان اینترچنج [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]

س

  • ستوده نما، الهه تأثیر تدریس واژه ها از طریق گروه واژه های مترادف، فاقد ارتباط معنایی، و دارای شمول معنایی بر بیادسپاری فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 27-56]

  • سلیمانی، محمد مهدی Assessing Language Learners’ Knowledge of Speech Acts: A Test Validation Study [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-26]

  • سلیمانی فرد، فائزه تأثیر تدریس واژه ها از طریق گروه واژه های مترادف، فاقد ارتباط معنایی، و دارای شمول معنایی بر بیادسپاری فراگیران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 27-56]

ص

  • صادقی، کریم EFL Teachers’ Reconstruction of Student-Writers’ Intentions in Erroneous Sentences: The Role of Context [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 27-54]

  • صبوری، فهیمه ساخت، هنجاریابی و کاربرد پرسشنامه تعیین جایگاه معلمان در مدارس ایران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-26]

ع

  • علیزاده سالطه، مقصود EFL Teachers’ Reconstruction of Student-Writers’ Intentions in Erroneous Sentences: The Role of Context [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 27-54]

  • علی مراد، زهرا Iranian EFL Learners’ Motivation Construction: Integrative Motivation Revisited [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 101-124]

ق

  • قریشی، سیده مرضیه On the Relationship between Iranian EFL Teachers’ Efficacy of Classroom Management, Reflective Thinking, and Transformational Leadership Style: A Structural Equation Modeling [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-82]

  • قمری، محمد رضا فراگیری زبان انگلیسی، نوع انگیزه فراگیری زبان انگلیسی، و هویت ملی: در تعارض یا تعامل [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 85-111]

م

  • میرزایی، عزیزالله Exploring Dialogism and Multivocality in L2 Classroom-Discourse Architecture in Iran [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 83-100]

  • مصطفایی علایی، مهناز فراگیری زبان انگلیسی، نوع انگیزه فراگیری زبان انگلیسی، و هویت ملی: در تعارض یا تعامل [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 85-111]

  • مولانا، الهام بررسی نمود فرهنگی در کتاب‌های زبان اینترچنج [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 113-136]

ه

  • همتی، علی مقایسه ساختن معانی ارزشیابی در مقالات استدلالی قوی و ضعیف دانشجویان کرد زبان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 57-84]

ی

  • یاغیز، اکتای EFL Teachers’ Reconstruction of Student-Writers’ Intentions in Erroneous Sentences: The Role of Context [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 27-54]

login